כיצד לבחור חצאיות לנשים?

אתה רוצה לדעת את היסודות על ללבוש חצאיות אם אתה אישה קטנה. חצאיות קו מחמיאות לכל סוגי הגוף אבל הן מסובכות עבור נשים קטנות למשוך את. אז, המפתח הוא להבין את האורך המדויק של הרגליים שלך לפני שאתה רוכש חצאית. להלן כמה עצות שיעזרו לך לבחור את הסגנון הנכון: ‏

בחר את אורך החצאית שלך. אורך החצאית יכול להיות קצר, באמצע, או ארוך. אתה יכול לבחור אם להראות יותר רגל או להסתיר יותר. אפשר לבחור מסגנונות שונים וחתכים בהתאם לסוג הגוף ולטעם. אם הגובה שלך הוא מעל הממוצע, לבחור חצאית קו איי. אחרת, לכי על חצאית קצרה יותר. אבל תוודא שאתה בוחר חצאית עם חגורת מותניים צרה כדי שלא תיראה מוזר בה.

בחר את הבד שלך בזהירות. בד כבד יותר יכיל את צורת גופך טוב יותר מאלה קלושים. יהיה לו גם יותר מבנה. עם זאת, אתה צריך לוודא כי הסריקה של החצאית לא מלאה מדי כי זה יגרום לך להיראות כמו משולש מנופח בוקסי. הסריקה המלאה יכולה גם לגרום לך להיראות מתאגרף אם יש לך תחת גדול. חבל צר עשוי גם לגרום לך להיראות גבוה יותר.

בחר את הצבע שלך. שחור הוא צבע קלאסי לחצאית מידי. אם אתה מעדיף מראה מזדמן יותר, חצאית פלורליסטית יכולה להיות אפשרות טובה יותר. הוא מחמיא לסוגי גוף רבים והוא בחירה מצוינת למזג אוויר חם יותר. עם זאת, אם אתה לא בטוח כמה זמן אתה רוצה את החצאית להיות, לשקול הולך לאורך midi במקום. בדרך זו, תוכל ללבוש אותו בהזדמנויות רבות.

המצרים הקדמונים לבשו בגד דמוי חצאית קדומה שנקרא שנדט. חגורת המותניים הייתה צמודה למעלה, אך משוחררת יותר בחלק התחתון. נשים גם לבשו תכשיטים כדי להשלים את התלבושת שלהן. השומרונים לבשו חצאית עשויה ציצים, נוצות ובד. השנדיטים היו בדרך כלל מעל הברכיים.

בנות קטנות יש כמה אפשרויות לחצאיות שלהם. חצאית עיגול, למשל, תופסת לא מעט בד. חצאיות אלה משמשות לעתים קרובות כחצאיות טניס ויכולות להיות לכל אורכן. חצאית עיגול כפולה וחצי עיגול הן גם וריאציות נפוצות. חצאית קאוול מוסיפה מלאות מתחת לחגורת המותניים, ונוצרת על ידי חיתוך קווים מעוקלים משלוש נקודות על הדפוס. ואז, אתה יכול לשנות את השלמות על ידי חיתוך הקווים המעוקלים בנקודות, או על ידי הסרתם לחלוטין.

ברגע שתמצא את האורך המושלם שלך, בחר סגנון שמחמיא לגזרה שלך. חצאיות מרעה בקרסול הן מושלמות לקיץ, אבל אל תדאגי, הן מתאימות להרבה הזדמנויות שונות. אם אתה קטן ומסולסל, לך על טביעת אצבע שיותר מחמיאה לצורה שלך. יתר על כן, עיצובים אנכיים מחמיאים באותה מידה לנשים מפותלות ורזות. אז, להיות יצירתי ולנסות חצאית מרעה קרסול!

חצאית משופעת היא עוד אפשרות נהדרת להריסות. בחר בין נייטרלים בסיסיים או הדפסים בהירים. סגנונות קפלים באורך בינוני יעברו משעות היום עד הלילה. ז 'קט ג' ינס או טי גרפי יעזור לך לשלוף את הסגנון הרב תכליתי הזה. אתה אפילו יכול ללבוש אותו לעבודה! אתה תהיה מופתע כמה זה מחמיא לך. רק להיות בטוח שאתה להתאים אותו עם העליון המתאים. אתה תהיה שמח שעשית!

אם אתה מחפש אורך שמרני יותר, בחר חצאית מלאה. חצאית מלאה תחמיא לרוב סוגי הגוף. רצועת המותניים שלו נתקעת במותניים האמיתיות ונופלת לברך. חצאיות אלה הן רב ־ תכליתיות וניתן ללבוש אותן לעבודה, למפגשים דתיים ומשפחתיים ולאירוע ערב רשמי. צריך לזווג חצאית מלאה עם חולצה מותאמת להתאים ביותר. אתה תהיה מופתע כמה מחמיא חצאיות אלה יכולות להסתכל על כולם!

אם את לא מעריצה גדולה של חצאיות ארוכות, תחשבי על חצאית שכבתית. הסגנון הזה מושלם ללבוש מזדמן ומסיבות. הוא עשוי מחומרים וסגנונות שונים. חצאית מקסי, לעומת זאת, יכולה להיות באורך הקרסול ומתאימה. זה גם סגנון רב תכליתי שיגרום לך להיראות שיק ואופנתי. אתה אפילו יכול לקבל אחד באורך בינוני אם אתה קצת יותר נמוך!